Parochie Grasheide - St.-Gerardus-Majella

Eucharistieviering of woord- en communiedienst
  • Zaterdagavond steeds om 17.00 u.
Pastoor Jan Daans
Jan Daans

Pastoor Jan is telefonisch bereikbaar van dinsdag tot en met zaterdag van 08.30 u. tot 09.30 u. Op maandag neemt hij zijn vrije dag.

Een gesprek met Pastoor Jan kan op de pastorie na afspraak.

Plaatselijk contact persoon en koster
Manda De Wit

Wanneer U pastoor Jan – om welke redenen dan ook – na enkele pogingen om hem te contacteren niet kan bereiken, - kan u met al uw vragen en problemen terecht bij Mevr. Manda De Wit op het telefoonnummer 0474 21 43 95

Permanetie op de pastorie door Manda De Wit (0474 21 43 95) op maandag van 18.00 u. tot 20.00 u.

Patroonheilige Sint-Gerardus Majella
Sint-Gerardus Majella

Sint-Gerardus Majella werd onze patroonheilige in eerste plaats voor zijn voorbeeldig leven. Maar ook omdat hij op 1904 heilig werd verklaard, een jaar voor het ontstaan van onze parochie in 1905.

Er werd dus gekozen voor een actuele persoonlijkheid. Moge er ook in onze tijd nog tal van mensen zijn die als Gerardus ten dienste staan van God en de mensen.